Reklamace zásilky
Nekompletní nebo odlišné zboží
Pokud doručené zboží bylo dodáno nekompletně nebo neodpovídá objednanému typu, prosíme informujte nás prostřednictvím e-mailu info@northedge.cz. Celou situaci prověříme a navrhneme řešení.
Poškozené zboží
Při přebírání zboží od přepravce pečlivě zkontrolujte obsah zásilky. Poškozené zboží nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, aniž by byl neporušený obal, informujte přepravce. Více informací níže v sekci Reklamace u přepravce.
Reklamace u přepravce
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat přepravce, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
- PPL: vyplňte formulář a nahlaste škodu písemně na adresu reklamace@ppl.cz . Více zde: https://www.ppl.cz/main.aspx?cls=art&art_id=1663
- Zásilkovna: reklamujte prostřednictvím emailové adresy: reklamace@zasilkovna.cz
Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.