Reklamace zboží

PEČLIVĚ SI PŘEČTĚTE POKYNY K REKLAMACI ŽBOŽÍ. PŘEDEJTE TAK DLOUHÉMU VYŘÍZENÍ VAŠI ŽÁDOSTI. DĚKUJEME. TEAM NORTH EDGE

Reklamace zboží

Postup při reklamaci zboží:

  1. Informujte nás o této skutečnosti na email: info@northedge.cz nebo prostřednictvím kontaktního formulářem dole na stránce.
  2. Vyplňte vzorový reklamační formulář ke stažení zde: reklamační formulář
  3. Produkt umístěte do krabice, nejlépe tak, jak jste ho obdrželi od nás. Přiložte vyplněný a podepsaný formulář pro vrácení.
  4. Zásilku odešlete prostřednictvím Zásilkovny a to zcela zdarma:
    Zásilku zaneste na jakékoliv podací místo Zásilkovny. Obsluze nahlaste kód 91694699, 

    obsluha podacího místa sama vytiskne štítek, nalepí ho na zásilku a předá Vám potvrzení o převzetí zásilky.

    Na tomto odkaze se můžete podívat, kde naleznete nejbližší podací místo Zásilkovny: POBOČKY ZÁSILKOVNY

Podmínky reklamace zboží:

  1. POZOR: V žádném případě nezasílejte zboží na dobírku! Nebude přijato a bude odesláno zpět. V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno zpět na náklady zasílajícího.
  2. U zboží je záruka 24 měsíců od převzetí. Záruku nelze uplatnit na běžné opotřebení zboží a na dárky ke zboží. V případě, že spotřebitel objeví na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, má právo jej reklamovat.
  3. O přijetí zboží do reklamačního řízení budete informováni do 5 pracovních dnů od přijetí zásilky. Reklamaci vyřídíme nejdéle do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží. O způsobu vyřízení bude zákazník informován emailem.

 

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole:

Affiliate program

Najdete nás i na MALL.CZ