Reklamace zboží
PEČLIVĚ SI PŘEČTĚTE POKYNY K REKLAMACI ŽBOŽÍ. PŘEDEJTE TAK DLOUHÉMU VYŘÍZENÍ VAŠI ŽÁDOSTI. DĚKUJEME. TEAM NORTH EDGE
Reklamace zboží
Postup při reklamaci zboží:
- Informujte nás o této skutečnosti na email: info@northedge.cz nebo prostřednictvím kontaktního formulářem dole na stránce.
- Vyplňte vzorový reklamační formulář ke stažení zde: reklamační formulář
- Produkt umístěte do krabice, nejlépe tak, jak jste ho obdrželi od nás. Přiložte vyplněný a podepsaný formulář pro vrácení.
- Zásilku odešlete prostřednictvím Zásilkovny a to zcela zdarma:
Zásilku zaneste na jakékoliv podací místo Zásilkovny. Obsluze nahlaste kód 91694699,obsluha podacího místa sama vytiskne štítek, nalepí ho na zásilku a předá Vám potvrzení o převzetí zásilky.
Na tomto odkaze se můžete podívat, kde naleznete nejbližší podací místo Zásilkovny: POBOČKY ZÁSILKOVNY
Podmínky reklamace zboží:
- POZOR: V žádném případě nezasílejte zboží na dobírku! Nebude přijato a bude odesláno zpět. V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno zpět na náklady zasílajícího.
- U zboží je záruka 24 měsíců od převzetí. Záruku nelze uplatnit na běžné opotřebení zboží a na dárky ke zboží. V případě, že spotřebitel objeví na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, má právo jej reklamovat.
- O přijetí zboží do reklamačního řízení budete informováni do 5 pracovních dnů od přijetí zásilky. Reklamaci vyřídíme nejdéle do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží. O způsobu vyřízení bude zákazník informován emailem.
Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.